Szkoła „Zagadka” powstała w 2022 roku z połączenia dwóch pasji: do uczenia się języków obcych oraz nauczania ich.
Dlaczego „Zagadka”? Zagadką może wydawać się to, w jaki sposób uczymy się języków, w jaki sposób przyswajamy nowe informacje i zapamiętujemy nowe słowa, które potem wykorzystujemy w codziennych sytuacjach.
Dla mnie, jako mamy, jeszcze większą zagadką jest, w jaki sposób małe dzieci uczą się nowych rzeczy i jak niesamowicie chłoną wszystko jak małe gąbeczki. Wszystkie te kwestie przyczyniły się do takiej, a nie innej nazwy szkoły. Jak również „Za-gadka” – bo przecież mówić będziemy najwięcej „Zagadka” jest miejscem, w którym zarówno uczniowie, jak i lektorzy mają się czuć komfortowo, a zajęcia odbywają się w przyjemniej atmosferze.
Zajęcia skierowane są nie tylko do uczniów szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych, ale również dla tych najmłodszych (więcej informacji
o ofercie znajdą Państwo w zakładce „Oferta”). Razem z lektorami, których grono mam nadzieję, że z czasem będzie się coraz bardziej powiększać, dbamy o to, aby nasze zajęcia były jak najbardziej efektywne,
ale jednocześnie, aby nasi uczniowie nie odczuwali przeciążenia i zmęczenia materiałem. Szkoła „Zagadka” nie przez przypadek ma w nazwie „szkoła językowa”, a nie „szkoła języków obcych” – chcemy, aby dzięki naszym kursom języki nie były już takie obce. Zapraszam do zapoznania się
z ofertą oraz do zapisów.
Karolina Biedrzycka-Marek
Aby móc przybliżyć historię pomysłu powstania „Zagadki”, muszę zacząć od siebie.
Nazywam się Karolina Biedrzycka-Marek i jestem założycielką szkoły, lektorką oraz pasjonatką języka rosyjskiego i angielskiego. Ukończyłam filologię rosyjską oraz lingwistykę stosowaną (j. rosyjski i angielski) na Wydziale Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego oraz studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego do nauczania języków obcych.
Już ponad 8 lat uczę dzieci i młodzież. Pracowałam zarówno jako lektor
w szkole językowej, jak i korepetytor, prowadząc zajęcia indywidualne.
Do wszystkich zajęć zawsze przygotowuję się indywidualnie, uwzględniając potrzeby i predyspozycje uczniów. Prywatnie jestem mamą dwóch córek –
w wieku szkolnym oraz przedszkolaka, co jest ogromną pomocą przy planowaniu zajęć z młodszymi spośród moich uczniów oraz wypracowaniu odpowiedniego sposobu przekazywania wiedzy. Obserwując postępy i rozwój dzieci, tych własnych, jak i uczniów, z którymi mam okazję pracować, widzę, jak duży mają w sobie potencjał. Stąd też powstał pomysł stworzenia miejsca, w którym będę mogła ten potencjał rozwijać.